کتاب آزمون و کتاب کنکور کارشناسی ارشد ماهان



کتاب آزمون و کتاب  کنکور کارشناسی ارشد ماهان

معرفی کتاب 8 آزمون و کتاب کوچک


موسسه آموزش عالی آزاد ماهان با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه تحصیلات تکمیلی این افتخار را دارد که با ارائه مجموعه کتاب هایی با نام 8 آزمون و کتاب کوچک بخشی از دغدغه های داوطلبین محترم را کاهش دهد تا مسیر عبور از گذرگاه کنکور ساده تر گردد.

کتاب 8 آزمون:

این کتاب شامل سه بخش اصلی است:

در بخش اول روند تغییرات و سرفصل های پر اهمیت تر از نگاه طراحان کنکور تحلیل گردیده که با عنوان تحلیل کنکور کارشناسی ارشد در کتاب گنجانده شده است.

در بخش دوم،مجموعه سوالات آزمون های ورودی دوره های کارشناسی ارشد در 5 ساله اخیر-از 89 تا 93- به همراه پاسخنامه های کاملا تشریحی اساتید و مولفین ماهان به این سوالات، تدوین گردیده است.

بخش سوم شامل 3 دوره آزمون های شبیه سازی شده ماهان می باشد که توسط اساتید با توجه به روند سوالات کنکورسالهای اخیر و بر اساس تغییرات سال 93 کنکور جهت آمادگی کنکور 94 تالیف شده است تا داوطلبین محترم نمونه سوالات بیشتری جهت آمادگی کنکور در اختیار داشته باشند.

همانطور که می دانید توصیه مشاوران و اساتید این است که در ابتدای سال از کتاب ها و جزوات طبقه بندی استفاده کنید و یک ماه آخر را به جمع بندی و تثبیت مطالب خوانده شده اختصاص دهید.

کتاب های 8 آزمون بهترین منبع جهت جمع بندی مطالب ارشد می باشد.شما با تست زنی بر روی این 8 آزمون به روش تست زنی در حال جمع بندی مطالب هستید.این کار به خودی خود باعث می شود که شما حداقل 8 بار درس هایی را که مرور کرده اید و یا حتی نرسیده اید را جمع بندی کنید.پس از پاسخ دادن به آزمون ها در شرایط مشابه کنکور سراسری و در زمان استاندارد(با در نظر گرفتن زمان و شرایط آزمون) ابتدا درصد گیری کنید و سپس به پاسخ ها مراجعه کنید. به سوالاتی که نتوانسته اید پاسخ درست بدهید یا آنها را رها کرده اید بپردازید و نکات و نحوه پاسخگویی را به خوبی مطالعه کنید.

با این کار به یک جمع بندی خوب دست خواهید یافت.

ترجیحا این تست ها را به صورت جامع از خود آزمون بگیرید.اگر جزو گروهی از داوطلبین هستید که برخی مطالب را نخوانده اید و یا تازه شروع کرده اید ابتدا به سراغ کتاب های کوچک ماهان(که شامل خلاصه درس ها و نکات کاربردی آنها می باشد)بروید و آنها را خوب بخوانید و سپس آزمون های کتاب 8 آزمون را به عنوان جمع بندی مطالب پاسخ دهید(به شیوه بیان شده)

نکته آخر اینکه این کتاب ها بهترین منبع جهت جمع بندی و آمادگی نهایی در چند هفته نزدیک به کنکور سراسری می باشد.

 

کتاب کوچک:

این کتاب شامل مجموعه نکات کاربردی و مهم درس های مختلف می باشد.

همانطور که می دانید در اکثر رشته ها امکان قبولی با میانگین 40% در دانشگاه های خوب وجود دارد. کتاب های کوچک ماهان با تکرار و یادآوری موضوعات و نکات باعث یادگیری و تثبیت مطالب در ذهن داوطلب شده و به داوطلبینی که قادر به استخراج و یادداشت برداری نکات نیستند کمک شایانی می نماید.

این کتاب برای سه دسته از داوطلبین قابل استفاده می باشد:

1-   داوطلبینی که مطالب درسی را خوب و دقیق مطالعه کرده اند ولی مطالب را فراموش میکنند.

2-   داوطلبینی که برخی مطالب درسی را مطالعه کرده اند و به مطالعه همه مباحث نرسیده اند.

3-   داوطلبینی که تازه شروع به مطالعه کرده اند و می خواهند گزیده خوانی کرده و از زمان موجود بهترین استفاده را نمایند.

این کتاب ها بهترین منبع جهت خلاصه خوانی و مرور مطالب می باشد. توصیه ما به شما این است که با توجه به راحتی حمل و نقل این کتابها،این کتاب را همیشه به همراه داشته باشید.

از فرصت های بوجود آمده در بین مسیر،داخل تاکسی و اتوبوس،فاصله بین کلاس ها و ... به خوبی استفاده کنید.

با مرور مطالب کتاب های کوچک و تست زنی به راحتی به حد تسلط در مباحث می رسید.

در ضمن قیمت این کتاب بسیار مناسب بوده و در رشته های زیر تولید می شود که شما منطبق با گرایشی که می خواهید شرکت کنید حدود 2 تا 4 کتاب نیاز دارید.

مدیریت مدیریت اجرائی روانشناسی مدیریت MBA - حسابداری- زبان انگلیسی- مهندسی مواد

رشته های علوم تربیتی 2 و حقوق نیز در حال تولید می باشد.

کتاب های کوچک در دروس رشته های زیر تولید شده و برخی کتاب های کوچک خود شامل 2 یا 3 درس می باشد.

 

یک توصیه به داوطلبین شرکت کننده در آزمون های آزمایشی:

در طی دو هفته بین آزمونها مطالب را از جزوات و کتابها مطالعه نمائید و روزهای پنجشنبه قبل از آزمون کتاب کوچک را مرور نمائید.

 

 جهت خرید آنلاین کلیک کنید

کسب اطلاعات بیشتر با شماره 8506 تماس بگیرید



نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!