مشاوره کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع



مشاوره کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع

همایش بزرگ صنایع

پاسخگویی به سوالات متدوال چگونه برای ارشد آماده شویم ؟

*چقدر وقت از دست داده ایم ؟
*از کی بخونیم ؟ چی بخونیم ؟ چقدر بخونیم ؟چطور بخونیم ؟

*بودجه بندی دروس
*تحلیل دروس مبانی احتمال و آمار مهندسی
* تحقیق در عملیات 1و2 ، زبان عمومی و تخصصی

*بررسی کارنامه سالهای گذشته
*معرفی منابع
*جمع بندی رشته و توصیه های کاربردی
پرسش و پاسخ


همایش برزگ صنایع با حضور اساتید برجسته دانشگاه صنعتی امیرکبیر و موسسه آموزش عالی آزاد ماهان ، روز چهارشنبه 6خرداد ماه در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد.

در این همایش که با حضور اساتید  برجسته این دانشگاه و دکتر علی اصغر توفیق- معاون آموزشی و پژوهشی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، یکصد و هفتاد و پنج نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی از دانشگاه‌های مختلف حضور داشتند.

این همایش کاری مشترک از انجمن علمی مهندسی صنایع،دانشگاه امیرکبیر و موسسه آموزش عالی آزاد ماهان بود که در آن زمینه مناسبی برای آشنایی با راهکارهای موفقیت کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع برای دانشجویان فراهم شود.

مهندس ایمن‌پور- مدیر آکادمی تخصصی صنایع و امید روشناس- معاون آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان به همراه پیمان قاسمی (رتبه1مدلسازی رتبه1اینده پژوهی . رتبه2سیستم بهره وری .) محمد مهدی قدسی زاده (رتبه 1سیستم بهره وری .رتبه 2مدلسازی .رتبه 2آینده پژوهی)، مهدی انصاری (2رتبه صنایع سیستم)  نیز از دیگر سخنرانان و میهمانان ویژه  این همایش بودند. در این همایش تخفیف های ویژه ای برای استفاده دانشجویان دانشگاه های تهران از خدمات کلاس و آزمون در نظر گرفته شد.علاقه مندان می توانند در صورت تمایل به مشاوره با این اساتید و رتبه های برتر صنایع موسسه آموزش عالی آزاد ماهان از طریق لینک زیر ثبت نام نمایند.

 



جهت ثبت نام کلیک کنید


نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!