مسابقه عکسهای سلفی در نمایشگاه کتاب 94 کارشناسی ارشد




شما هم اگر دوست دارید خاطرات خود را با زیبا ترین حالت ممکن ثبت نمایید عکاسی سلفی را فراموش نکنید .
شما هم به راحتی می توانید عکاسی سلفی را تجربه نمایید.

عکس سلفی به عکس هایی گفته می شود که فرد با موبایل و یا دوربین دیجیتال از خودش عکس شخصی میگیرد.این روزها عکس های سلفی به خصوص در شبکه های اجتماعی رواج زیادی دارد.

 

شما هم می توانید عکس هاس سلفی زیبایی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.



سلفی های بسیار جالب که به عنوان بهترین سلفی های نمایشگاه بین المللی کتاب سال 94 شناخته شده اند را در این بخش می بینید .



موسسه ماهان به بهترین عکسهای سلفی که در غرفه ماهان گرفته شده باشد به قید قرعه هر روز جایزه می دهد .

 نکاتی برای گرفتن سلفی های بهتر:

۱ . از زوایای مختلف سلفی بگیرید.

سرتان را به چپ و راست بچرخانید و در نمایشگر گوشی ببینید در کدام حالت جذاب ترید. معمولاً هر کدام از ما از یک سمت چهره جذاب تر به نظر می رسیم. بهتر است همیشه سمت جذاب چهره خود را به سمت لنز متمایل کنید.

۲. شانه های خود را جابه جا کنید.

اگر در کادر هر دو شانه شما دیده می شوند، بهتر است با کمی چپ و راست کردن آنها، جایی را برای آنها انتخاب کنید که در آن جذاب تر به نظر می آیید.

۳.زیر نور مناسب بایستید.

در جایی قرار بگیرید که نور زیباتر و مناسب تری داشته باشد. اگر در داخل هستید نزدیک پنجره بایستید. نور زیبا مساوی است با سلفی زیبا. چگونه می توان تشخیص داد که نور در چه حالتی چهره شما را زیباتر خواهد کرد؟ دوربین گوشی خود را روشن کنید و آن را مقابل خود قرار دهید. تا آنجا که می توانید زاویه افقی و عمودی خود را نسبت به نور تغییر دهید. ببینید در کدام زاویه بهترین سلفی را خواهید داشت. برای این کار حتی می توانید نسبت به نور دور یا نزدیک شوید. اگر در روز و در محیط خارجی هستید، بهترین زمان یک ساعت بعد از طلوع آفتاب و یک ساعت قبل از غروب آن است.

۴. با چیزهای جدید ژست بگیرید.

اگر عینک جدید گرفته اید گزینه مناسبی برای سلفی است. رنگ مو یا مدل موی جدید بهترین زمان برای گرفتن سلفی است. عروسک یا حیوان خانگی هم گزینه مناسبی برای سلفی است.

۵.کار جذابی انجام دهید.

هنگامی که در حال انجام فعالیت خاصی هستید اقدام به گرفتن سلفی کنید. هنگام غواصی در اقیانوس، سوار بر جت اسکی یا هر کاری که جذابیت عکس را بیشتر کند.

۶.زینت آلات را فراموش نکنید!

استفاده از زیور آلات، کلاه ، یا هر آنچه که اختصاصاً از آن به عنوان وسایل زینتی استفاده می کنید را فراموش نکنید.

۷. تکراری نباشید!

لبخند، اخم، جمع کردن لب و لوچه یا درآوردن شکلک. کاری کنید که از یکنواختی خارج شوید.

۸. نمای تمام بدن بگیرید.

آینه های قدی برای این کار مناسب هستند. در این روش هم بهتر است بدنتان را به چپ و راست بگردانید و بهترین حالتی که در آن جذاب تر به نظر می رسید را پیدا کنید.

۹.سریع ترین و ساده ترین راه برای فشردن دکمه شاتر را انتخاب کنید.

در آیفون این دکمه هم بر روی صفحه نمایش در دسترس است و هم کنار بدنه گوشی و با دکمه صدا می توانید عکس بگیرید. بهتر است در گوشی خود راحت ترین راه را انتخاب کنید.

۱۰.گردنتان را به جلو متمایل کنید.

برای از بین رفتن بزرگ به نظر آمدن چانه و زیباتر افتادن فک، بهتر است گردنتان را به جلو متمایل کنید و کمی از زاویه بالا عکاسی کنید. در این حالت هم با آزمایش و خطا می توانید بهترین زاویه را انتخاب کنید.



نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!