پشتیبان تخصصی دکتری



پشتیبانی دکتری

پشتیبان تخصصی دکتری

آمار قبولی نشان می دهد وجود این فرد موفق در روند پیشرفت تحصیلی و قبولی در آزمون دکتری به عنوان پشتیبان نقش بسزایی دارد. به همین دلیل موسسه ماهان برای اولین بار دپارتمان مشاوره تخصصی با عنوان پشتیبان دکتری را راه اندازی نموده است که از مهمترین وظایف پشتیبان هدفگذاری – برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه است . معرفی منابع، برنامه ریزی با توجه به عادات رفتاری و شخصی هر فرد و کنترل اجرای برنامه از مهمترین وظایف پشتیبان دکتری است.

برنامه هفتگی مشاوره تحصیلی هر هفته به ایمیل دانشجو ارسال خواهد شد.این برنامه در سه طرح ارائه خواهد شد.

طرح قرمز: این طرح از مرداد ماه الی دی ماه 94 برای داوطلبین فعال خواهد شد. هزینه این پکیج 20 هفته ای پشتیبان، 4.000.000 ریال معادل 400.000 هزار تومان است که برای هر داوطلب که در طرح همراه ماهانی( کلاس-کتاب-آزمون) ثبت نام کرده باشد به طور رایگان ارائه خواهد شد.

همچنین این پکیج برای عزیزانی که فقط در آزمونهای آزمایشی 7 و یا 8 مرحله ای ثبت نام می نمایند نیز به طور رایگان می باشد.

طرح سبز: این طرح ویژه کسانی است که در ترم پاییز برای دریافت خدمات دکتری ماهان، مراجعه می نمایند و  از آبان ماه الی  دی ماه 94 برای داوطلبین فعال خواهد شد. هزینه این پکیج پشتیبان 12 هفته ای و نحوه ارائه خدمات مشابه طرح قرمز می باشد.

طرح آبی:  این طرح یک برنامه یک ماهه می باشد که به صورت فشرده به جمع بندی کلیه مباحث مهم و ضروری با هدف مطالعه در یک ماه می پردازد. هزینه این پکیج پشتیبان جمع بندی یک ماهه آخر، 2.000.000 ریال معادل 200.000 هزار تومان است که برای کلیه داوطلبین طرح قرمز و سبز رایگان می باشد.

پکیج پشتیبان

نام طرح

زمان دوره طرح

زمان شروع و پایان

هزینه پکیج

      مشاوره تخصصی

طرح قرمز

20 هفته

مرداد الی دی

4.000.000 ریال

      مشاوره تخصصی

طرح سبز

12 هفته

آبان الی دی

4.000.000 ریال

      مشاوره تخصصی

طرح آبی

یک ماهه آخر

دی ماه

2.000.000 ریال



نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!