اصول و مبانی بازاریابی(مفاهیم بازاریابی-ابعاد بازاریابی-انواع تقاضا-فلسفههای مدیریت بازاریابی- سیستم بازار- روشهای رقابتی- تجزیه و تحلیل رقبا)
برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی(سیستم اطلاعات بازاریابی- فرآیند تحقیقات بازاریابی- روشهای نمونهگیری
رفتار مصرف کننده(فرآیند تصمیم گیری خریدار مصرف کننده-فرآیند تصمیم گیری درباره خرید کالای جدید-عوامل موثر بر فرآیند تصمیم گیری خرید-انواع خریدار سازمانی-عوامل موثر بر رفتار خریدار صنعتی—تفاوت خریداران مصرف کننده و سازمانی)
بازاریابی هدفدار(انواع تقسیم بازار-روشها و متغیرهای تقسیم بازار-استراتژیهای انتخاب بازار هدف-عوامل موثر در انتخاب استراتژیهای هدفگیری بازار- معیارهای انتخاب بازار هدف-تعیین جایگاه در بازار-خطمشیهای تعیین جایگاه)
پیشبینی فروش(عوامل موثر در اندازه بازار- برآورد فروش واقعی- روشهای کمی و کیفی پیش بینی فروش)
مدیریت محصول(آمیخته محصول-مشخصات محصولات جدید- مراحل ایجاد و عرضه محصول جدید- مراحل عمر محصولPLC- سطوح سهگانه کالا-انواع کالا-علامت تجاری-کیفیت محصول-بازاریابی رابطه)
مدیریت قیمت(عوامل موثر در تعیین قیمت- فرآیند قیمت گذاری- انواع قیمت گذاری- تغییر قیمتها)
مدیریت توزیع(تصمیمهای مهم در طراحی کانالهای توزیع- مراحل طراحی کانالهای توزیع- مدیریت روابط کانالهایی توزیع-انواع شبکههای توزیع- خرده فروشی و عمده فروشی- سیستم توزیع فیزیکی)
مدیریت توزیع(عناصر ارتباط- عوامل موثر بر ترفیع- آمیخته ترفیع- خط مشیهای ترفیع- تعاریف و ویژگیهای آمیخته ترفیع- اهمیت آمیخته ترفیع در کالاهای مصرفی و صنعتی)
انواع بازاریابی(آمیخته بازاریابی خدماتی و بین المللی- اصطلاحات سیزده گانه اینکوترمز2010)
|