همایش حضوری نقشه راه قبولی



برنامه‌ریزی برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری از بهار آغاز می‌شود

موسسه آموزشی ماهان با اتکا به سال‌ها تجربه و بررسی مسیر موفقیت دانشجویان برتر کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری، به این نتیجه رسیده است که آغاز زودهنگام مطالعه نقشی تعیین‌کننده در کسب رتبه‌های درخشان ایفا می‌کند.در همایش حضوری نقشه راه قبولی که برای اولین بار در شهر شیراز برگزار میشود موسسه ماهان تصمیم دارد در این همایش به نکات زیر اشاره کند:

- برنامه ریزی و دستور العمل قبولی در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری 1404

-  معرفی سرفصل های اصلی و منابع کلیدی 

- معرفی منابعی که نباید بخوانید!! 

در این برنامه، اساتید مجرب موسسه، جناب آقای دکتر محمدی و جناب آقای دکتر حبیبی ، گام به گام مسیر برنامه‌ریزی دقیق را از 9 خرداد تا روز قبولی برای داوطلبان گرامی رشته‌های علوم انسانی، فنی مهندسی و هنر و معماری ترسیم می‌کنند.

در این برنامه، ضمن ارائه نقشه راه کامل از برنامه‌ریزی، داوطلبان گرامی از مزایای شروع زودهنگام مطالعه و اقدامات لازم برای پیشی گرفتن از رقبای خود آگاهی خواهند یافت.

موسسه ماهان با ارائه برنامه‌ای جامع و مدون، متشکل از اساتید مجرب و مجرب و با بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزشی، مسیر موفقیت را برای داوطلبان کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری هموار می‌سازد.

 

جهت رزرو نوبت حضور در همایش فرم زیر را تکمیل نمایید


 

رتبه برتر های ماهان  

 

جهت رزرو نوبت حضور در همایش فرم زیر را تکمیل نمایید 

اگر پر مشغله هستی، پایه ضعیفی داری، سال ها از درس دور بودی، تغییر رشته ای هستی و... دقیقا همایش حضوری نقش راه قبولی برای شما برنامه ریزی شده که جوابگوی همه سوالات و دغدغه های شما در مسیر کنکور باشه.
پس یک بار برای همیشه جواب سوالاتت رو بگیر و میان این همه مشغله به خودت و هدفت احترام بذار و چند ساعت وقت بذار و جواب همه سوالاتت رو بگیر تا به رویای قبولی خودت دست پیدا کنی.

 

سوالات متداول

این برنامه برای چه کسانی مناسب است؟
برای تمامی داوطلبینی که قصد شرکت در آزمون ورودی ارشد و دکتری امسال را دارند توصیه میگردد. داوطلبین در هر سطح مطالعاتی می توانند برنامه ریزی متناسب با شرایط خود را دریافت کنند. به ویژه داوطلبینی که هنوز شروع نکردند و یا پرمشغله یا تغییر رشته ای می باشند اکیدا توصیه میگردد.

داوطلبین کدام رشته ها میتوانند در این همایش شرکت کنند؟
همایش نقشه راه قبولی  ویژه تمامی داوطلبین رشته های علوم انسانی، فنی مهندسی، هنر و معماری و علوم پایه می باشد و پاسخگوی تمامی سوالات، دغدغه ها و چالش های این داوطلبین می باشد.

محورهای صحبت همایش حضوری نقشه راه قبولی شامل چه مواردی می باشد؟
در همایش حضوری نقشه راه قبولی اساتید برجسته کشور نقشه راه قبولی برای رسیدن به صندلی موفقیت را ارائه می دهند و همچنین رتبه های تک رقمی سالهای گذشته تجربیات ارزشمند خود را با داوطلبین در میان گذاشته و مسیر قبولی خود را بیان می کنند.

هزینه شرکت در همایش حضوری نقشه راه قبولی  به چه صورت هست؟
در راستای عدالت آموزشی ماهان، همایش حضوری نقشه راه قبولی کاملا رایگان بوده و داوطلبین عزیز بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانند در این همایش شرکت کنند.

جهت شرکت در همایش حضوری نقشه راه قبولی چطور باید اقدام کرد؟
جهت شرکت در همایش حضوری نقشه راه قبولی  سفر قبولی می توانید عدد ۱ را به سامانه پیامکی 0218506 ارسال کرده و یا با موسسه ماهان با شماره 0218506 تماس بگیرید

 


نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!